Tło bannera

Q Hotel Plus Kraków Informator | Regulamin
Informacja o danych osobowych

Informator hotelowy

Witamy Państwa w Q Hotel Plus Kraków. Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz hotel na czas swojego pobytu w Krakowie! Proszę pamiętać, że nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania Państwa pobytu. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy szereg udogodnień. W przypadku braku informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z naszą Recepcją.


INFORMACJE OGÓLNE 

ZAMELDOWANIE / WYMELDOWANIE 
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia. 

PRZYJMOWANIE GOŚCI W HOTELU 
Osoby składające wizyty Gościom hotelowym proszone są o zameldowanie się w Recepcji na podstawie dokumentu tożsamości. 

SPRZĄTANIE POKOJÓW 
Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 08:00-17:00. Jeśli nie życzą sobie Państwo, aby pokój był sprzątnięty, prosimy o wywieszenie zawieszki „Nie przeszkadzać” na klamce po zewnętrznej stronie drzwi. 

RECEPCJA 
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Z Recepcją mogą Państwo skontaktować się telefonicznie wybierając numer 100. 

ZAKAZ PALENIA 
Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia. Zakaz dotyczy także papierosów elektronicznych.

REZERWACJE 
W przypadku chęci przedłużenia swojego pobytu prosimy o kontakt z Recepcją. W celu zarezerwowania pokoju w jednym z hoteli sieci Q Hotel zachęcamy do kontaktu z Recepcją lub poprzez stronę internetową www.qhotel.pl 


UDOGODNIENIA W POKOJACH 

WODA BUTELKOWA 
W pokojach hotelowych dostępna jest woda butelkowa. W pokoju znajdą Państwo 2 butelki wody o pojemności 250 ml. Informujemy także, że woda bieżąca jest zdatna do picia. 

GNIAZDKA ELEKTRYCZNE
Wszystkie gniazdka elektryczne działają, gdy karta-klucz jest włożona do wyłącznika energii znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju. Gdyby chcieli Państwo otrzymać 
dodatkową kartę w celu np. naładowania urządzenia podczas Państwa nieobecności, prosimy o kontakt z Recepcją.

DODATKOWE PRZYBORY TOALETOWE
Suszarka znajduje się w łazience. W pokojach znajdują się także zestawy do szycia oraz przybory do czyszczenia obuwia.

KANAŁY TELEWIZYJNE
Poniżej przedstawiona jest kolejność dostępnych kanałów telewizyjnych:

Lp. Nazwa kanału                  Lp. Nazwa kanału
1 TVP 1 HD    16 Bloomberg European TV
2 TVP INFO HD 17 France 24 HD (in English)
3 TVP Historia 18 France 24 HD (en Francois)
4 TVP Polonia 19 DW English HD
5 TELE 5 20 3sat HD
6 TVS 21 KIKA HD
7 Polonia 1 22 ZDFinfo HD
8 TVN HD 23 TRT World
9 TVN 7 HD 24 TV5 MONDE EUROPE
10 TVP ABC 25 Radio Zet
11 POLSAT HD 26 Meloradio
12 TV PULS HD 27 Chillizet
13 PULS 2 HD 28 JASNA GÓRA
14 ESKA TV 29 TOK FM
15 Red Carpet TV    

INTERNET
Szybkie łącze internetowe jest dostępne we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych (restauracja, lobby recepcyjne, sale konferencyjne, lobby bar). W celu połączenia się z Wi-Fi należy wybrać sieć bezprzewodową ”QHOTELPLUS”. W zależności od posiadanego urządzenia, strona powitalna Wi-Fi wyświetli się automatycznie po połączeniu z siecią lub należy otworzyć zainstalowaną na urządzeniu przeglądarkę internetową. Następnie należy zalogować się poprzez media społecznościowe lub wpisać w wolnym polu adres e-mail. Istnieje również możliwość podłączenia łącza przewodowego. Na Państwa życzenie Recepcja udostępni kabel sieciowy.

KOMUNIKACJA
Przydatne numery telefonów: / Recepcja: nr 100 / Restauracja: nr 811 Rozmowy wychodzące: 0 (wyjście na zewnątrz), następnie właściwy numer. Połączenie z innymi pokojami w hotelu – wystarczy wybrać bezpośrednio numer pokoju.


WYŻYWIENIE I NAPOJE

ŚNIADANIE
Śniadanie serwowane jest w Restauracji Qualita od poniedziałku do piątku w godzinach 06:30-10:30, a w weekendy w godzinach: 06.30-11.00. Nasz personel może również dostarczyć śniadanie do Państwa pokoju za dodatkową opłatą. Koszt usługi Room Service to 10,00 PLN.

ZESTAW DO PARZENIA KAWY I HERBATY
W pokojach hotelowych dostępny jest zestaw do parzenia kawy i herbaty.

RESTAURACJA QUALITA
Restauracja otwarta jest w godzinach 13.00-23.00. Oferta obejmuje dania na zimno i ciepło, szeroki wybór napojów gorących i zimnych oraz alkoholi. Z pełnym menu mogą zapoznać się Państwo na naszej stronie internetowej. 

LOBBY BAR
Lobby Bar otwarty jest w godzinach 13.00-23.00 i oferuje szeroką gamę drinków i koktajli, a także przekąski.

ROOM SERVICE
Nasz personel może Państwu dostarczyć zamówienie do pokoju całodobowo. Dodatkowa opłata za tego typu usługę wynosi 15,00 PLN. Menu znajduje się w pokoju.

PRZEKĄSKI
Przekąski są dostępne w Restauracji w godzinach jej pracy. W godzinach jej zamknięcia - w Recepcji.


FINANSE

SEJF
Sejfy są dostępne w każdym pokoju. Istnieje również możliwość skorzystania z sejfu w Recepcji. Radzimy Państwu przechowywać wartościowe rzeczy w sejfie.

KARTY KREDYTOWE
W hotelu mogą Państwo płacić kartami: MasterCard, Visa, American Express, Maestro oraz Diners Club.


FITNESS I RELAKS

Serdecznie zapraszamy do strefy rekreacyjnej na I piętrze, gdzie znajdziecie Państwo salę do ćwiczeń. Goście hotelowi mogą korzystać z sali do ćwiczeń bezpłatnie. Do strefy fitness zapraszamy w godzinach 07.00-22.00.


DODATKOWE USŁUGI I UDOGODNIENIA

DODATKOWE PRZYBORY TOALETOWE
Dla Państwa pełnego komfortu i wygody możemy nieodpłatnie udostępnić Państwu szlafrok, maszynkę oraz piankę do golenia, szczoteczkę z pastą do zębów, myjkę do twarzy oraz czepki kąpielowe. Dysponujemy również dodatkowymi poduszkami, mydłem, szamponem, ręcznikami, adapterami elektrycznymi oraz wieszakami. Wszystkie te przybory i urządzenia mogą Państwo otrzymać w Recepcji.

ŻELAZKA I DESKI DO PRASOWANIA
W celu poprawy komfortu Państwa pobytu każdy pokój został wyposażony w żelazko i deskę do prasowania.

USŁUGA BUDZENIA
Aby zamówić usługę budzenia prosimy o kontakt z Recepcją.

POMOC PRZY WNIESIENIU I PRZECHOWALNIA BAGAŻU
Na Państwa życzenie nasi pracownicy pomogą Państwu wnieść bagaże oraz w razie potrzeby po wymeldowaniu umieszczą je w recepcyjnej przechowalni bagażu.

USŁUGA PRALNICZA
W celu zamówienia usługi prania prosimy o wypełnienie „druku pralniczego” znajdującego się  w szafie, umieszczenie brudnych rzeczy w torbie na pranie (znajdującej się również w szafie), 
a następnie pozostawienie w Recepcji. W przypadku oddania prania do godziny 09:00, czysta odzież będzie do odbioru w tym samym dniu. Rzeczy oddane do prania do godziny 15:00 będą gotowe do odbioru następnego dnia.

PARKING
Hotel dysponuje monitorowanym, niestrzeżonym parkingiem podziemnym. Aktualny cennik parkingu dostępny jest w Recepcji. Regulamin korzystania z parkingu podziemnego znajduje się przy wjeździe na parking oraz w Recepcji.

MAPA, PRASA I INFORMACJA
Mapa miasta, poranna prasa oraz informacja o lokalnych atrakcjach dostępne są w lobby recepcyjnym.


UDOGODNIENIA DLA BIZNESU

KSERO / DRUKOWANIE
W razie potrzeby skorzystania z usługi ksero oraz drukowania prosimy udać się na Recepcję.
Pierwsze 5 kartek druku lub kopii jest bezpłatnych. Koszt każdej kolejnej to 0,50 PLN (wydruk czarno-biały).

STANOWISKO KOMPUTEROWE
Zapraszamy do skorzystania z centrum biznesowego, które znajduje się na pierwszym piętrze. Do państwa dyspozycji przygotowaliśmy trzy stanowiska komputerowe.

UDOGODNIENIA KONFERENCYJNE
Nasz hotel posiada 3 sale możliwe do połączenia w jedną, umożliwiające organizację konferencji  dla 300 osób oraz 2 sale typu boardroom. Jeżeli byliby Państwo zainteresowani organizacją spotkania biznesowego, zapraszamy do kontaktu z działem konferencji tel. 12 333 40 20 lub e-mail: sprzedaz.krakowplus@qhotels.pl


SYTUACJE AWARYJNE (POŻAROWE, MEDYCZNE)

Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w Recepcji. 
W sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z Recepcją pod nr telefonu 100. 
W celu uzyskania pomocy służb właściwych (pogotowia, policji, straży pożarnej), mogą Państwo skorzystać z awaryjnego numeru: 0 (wyście na zewnątrz), a następnie wybrać nr 112. 
W celu wezwania lekarza prosimy o kontakt z Recepcją.
W przypadku zauważenia pożaru należy poinformować recepcję pod numerem 100 i/lub uruchomić włącznik alarmu, który znajduje się na korytarzu. Następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej 
i udać się na miejsce zbiórki, znajdujące się przed hotelem. W czasie ewakuacji proszę nie korzystać z wind. Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.


UWAGI ORAZ SUGESTIE PO POBYCIE

Niezwykle cenimy sobie sugestie naszych Gości, dlatego będziemy wdzięczni za przesłanie Państwa opinii po pobycie na adres: krakowplus@qhotels.pl lub pozostawienie jej na naszym fan page w serwisie Facebook: http://www.facebook.com/siecqhotel lub w serwisie TripAdvisor.

Życzymy Państwu udanego pobytu!

 

PANEL STEROWANIA TEMPERATURĄ


TRYB PRACY:

OFF – wyłączone
AUTO – automatyczny
COOL – chłodzenie
HEAT – grzanie


WENTYLATOR:

AUTO - automatyczny
LOW - wolny
MED - średni
HIGH - szybki

.......................................


C/F - zmiana skali temperatury

 

Otwarcie okna powoduje wyłączenie ogrzewania i chłodzenia.

W razie problemów lub pytań prosimy o kontakt z Recepcją.

Regulamin hotelu

1/ Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Śniadanie serwowane jest w restauracji w tygodniu od 06.30 do 10.30, a w weekendy od 06.30-11.00.

2/  Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy procesie rejestracji dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku uniemożliwienia identyfikacji poprzez odmowę okazania dokumentu Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

3/  W karcie hotelowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane wpisać samodzielnie z dowodu osobistego.

4/  Jeżeli Gość nie określa czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

5/  Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia następnego. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę możliwości i posiadania wolnych pokojów.

6/  W przypadku niepowiadomienia pracowników recepcji o zamiarze przedłużenia pobytu Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości i zdeponowania w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej.

7/  Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba, za którą uiścił opłatę.

8/  W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00. W godzinach ciszy nocnej Goście proszeni są o uszanowanie wypoczynku innych Gości.

9/  Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokojach tylko do godziny 22.00.

10/  Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, 
co umożliwi personelowi Hotelu niezwłoczną reakcję.

11/  Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie, znajdującym się w pokoju lub w depozycie w recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza sejfem, Hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.

12/  Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

13/  Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00-17:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszanie na drzwiach tabliczki z napisem „Proszę nie przeszkadzać”.

14/  Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz
zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienie lub usługę.

15/  Wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom recepcji. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność za powstałe z jego winy (lub z winy osób go odwiedzających) zniszczenia urządzeń technicznych i elementów 
wyposażenia hotelu.

16/  Gość powinien zawiadomić recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu

17/  Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia hotelu, a mogą stanowić źródło zagrożenia pożarem.

18/  Na terenie hotelu, w tym w pokojach hotelowych i na balkonach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu 
i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500,00 PLN.

19/  Opuszczając każdorazowo pokój należy upewnić się czy drzwi oraz okna zostały prawidłowo zamknięte.

20/  Z uwagi na ochronę danych osobowych, przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane przez okres 4 miesięcy, a następnie przekazane znalazcy.
Obiekt nie przechowuje artykułów żywnościowych, alkoholi, lekarstw oraz kosmetyków pozostawionych w pokoju po pobycie Gościa.

21/  Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu narusza regulamin,
wyrządza szkodę w mieniu obiektu bądź innych Gości, lub też w inny sposób zakłóca pobyt Gości 
lub funkcjonowanie obiektu.

Informacja o danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych gości hotelowych jest Wygrana Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J z siedzibą w Krakowie, ul. J. Lea 202 A wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000873272 (dalej Hotel).

2. Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy
o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych
przez Hotel jest:
a. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną
przez Hotel szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed
roszczeniami gościa w stosunku do Hotelu,
b. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
c. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.

3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.

4/  Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
a. Spółkom należącym do sieci Q Hotel tj. Radzikowskiego Q Hotel Sp. o.o. Sp.J, KRS nr       0000873278, Katowice Q Hotel Sp z o.o. Sp.J, KRS nr 0000874830, Wrocław Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J, KRS nr 0000872845, GSH Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000876770, Wrocław Bielany Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000873238 oraz spółce świadczącej usługi zarządzania tj. Main Q Hotel Sp. z o.o., KRS nr 0000766328
b. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie inf.,
c. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
d. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki,
e. kancelariom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5/  Czas przetwarzania danych osobowych:
a. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
b. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
c. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

6/  Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres krakowplus@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

7/  Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8/  Hotel nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.

9/  Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

10/  Hotel podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania. Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, które hotel pozyskał w związku z świadczeniem na rzecz Gościa usług hotelarskich.

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij