Tło bannera

Q Hotel Grand Cru Gdańsk Informator | Regulamin
Informacja o danych osobowych

Informator hotelowy

Witamy Państwa w Q Hotel Grand Cru Gdańsk. Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz hotel na czas swojego pobytu w Gdańsku! Proszę pamiętać, że nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania Państwa pobytu. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy szereg udogodnień. W przypadku braku informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z naszą Recepcją.


INFORMACJE OGÓLNE 

ZAMELDOWANIE / WYMELDOWANIE 
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia. 

GODZINY OTWARCIA
Godziny serwowania śniadań: 07:00 - 11:00
Godziny otwarcia restauracji: 14:00 - 21:00 
Godziny otwarcia baru: 14:00 - 21:00
Godziny otwarcia pokoju do ćwiczeń: 06:00 - 24:00

TELEFONY ALARMOWE
Policja: 997
Straż pożarna: 998
Pogotowie: 999

TELEFONY WEWNĘTRZNE

  •  Recepcja: 100
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę. W recepcji mogą Państwo zamówić budzenie, taksówkę, pranie oraz prasowanie. Recepcja chętnie udzieli także innych, niezbędnych informacji. W razie potrzeby przechowamy także Państwa bagaż.
  • Restauracja i Bar: 503
    Usługa Room Service jest dodatkowo płatna (10,00 PLN).

POŁĄCZENIA TELEFONICZNE
Aby wykonać połączenie telefoniczne na zewnątrz hotelu należy wybrać prefiks 0.
Aby zatelefonować do innego pokoju należy bezpośrednio wybrać numer danego pokoju.

ZAKAZ PALENIA 
Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia. 
Zakaz dotyczy także papierosów elektronicznych.

INTERNET
Na terenie całego hotelu istnieje możliwość skorzystania z bezprzewodowego Internetu. Usługa ta jest bezpłatna i wymaga zalogowania poprzez narzędzie Social Wi-Fi. Można się zalogować z pomocą mediów społecznościowych lub podając swój adres e-mail, a następnie akceptując odpowiednie zgody. W pokojach mogą Państwo korzystać także z przewodowego połączenia z Internetem - na Państwa życzenie Recepcja udostępni kabel sieciowy. W hotelowym lobby znajduje się również ogólnodostępne stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu.

BUDZENIE
Jeżeli życzą sobie Państwo zamówić budzenie, należy skontaktować się z recepcją (tel. 100).

TAXI
Jeżeli życzą sobie Państwo zamówić taksówkę, proszę skontaktować się z recepcją (tel. 100).

PRALNIA
Rzeczy przeznaczone do prania proszę pozostawić w recepcji hotelu wraz z wypełnionym kwitem pralniczym, który znajdą Państwo w szafie.

DBAMY O ŚRODOWISKO
Jeśli życzą sobie Państwo, aby ręczniki były wymieniane codziennie, to prosimy o pozostawienie ich na podłodze.

POKÓJ ĆWICZEŃ i SAUNA
Gorąco zachęcamy do odwiedzenia naszego pokoju fitness.  W hotelu znajduje się także sauna, w której mogą się Państwo zrelaksować po męczącym dniu.

KARTY KREDYTOWE
W naszym hotelu akceptujemy następujące karty kredytowe: Visa, Mastercard, American Express, Diners.
 

OBSŁUGA PANELU KLIMATYZACJI

GRZANIE
Aby zwiększyć temperaturę w pokoju należy użyć strzałki w górę . 

CHŁODZENIE
Aby zmniejszyć temperaturę w pokoju należy użyć strzałki w dół.

Uwaga! Klimatyzacja oraz ogrzewanie nie będą działać, jeśli okno w pokoju jest otwarte!


KANAŁY TELEWIZYJNE
Poniżej przedstawiona jest dostępność kanałów telewizyjnych.

L.p. Nazwa kanału TV
1. TVP 1 HD
2. TVP 2 HD
3. TVP 3 GDAŃSK
4. TV4 HD
5. TVN HD
6. TV6
7. TVN7 HD
8. POLSAT HD
9. TVP INFO
10. KIKA
11. TVP HISTORIA
12. TTV HD
13. TVP SPORT HD
14. 3SAT
15. ZDF
16. ZDF INFO


Q HOTEL CLUB
Sieć Q Hotel posiada program lojalnościowy Q Hotel Club. To program przeznaczony dla stałych Gości hoteli oraz restauracji należących do sieci Q Hotel. Dołączając do programu uczestnicy otrzymują wyjątkowe oferty na pobyty w hotelach naszej sieci, specjalne zniżki na usługi restauracyjne, a także możliwość zbierania punktów i ich wymiany na dodatkowe rabaty.
Więcej informacji znajdą Panstwo na stronie internetowej https://www.qhotel.pl/club oraz udzielą jej Państwu nasi Recepcjoniści.

UWAGI I SUGESTIE PO POBYCIE
Dziękujemy Państwu za wybór Q Hotel Grand Cru Gdańsk. 
Naszym priorytetem jest dbałość o najwyższy poziom obsługi i ciągłe podnoszenie standardów. Niezwykle ważne są dla nas sugestie i uwagi naszych Gości, dlatego też prosimy o przekazanie niezbędnych uwag pracownikom recepcji.
Serdecznie zapraszamy także na naszą stronę internetową www.qhotel.pl oraz profil na Facebooku, gdzie znajdą Państwo informacje na temat aktualnych ofert oraz mogą zostawić Państwo swoją opinię i ocenę. Zachęcamy również do dołączenia do naszego Newslettera.

Dziękujemy i życzymy Państwu udanego pobytu!

Regulamin hotelu

1/  Podczas przyjazdu Gość, który dokonywał rezerwacji, zobowiązany jest do zapoznania się i podpisania karty hotelowej.

2/ Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Śniadanie serwowane jest w restauracji każdego dnia w godzinach 07:00-11:00.

3/ Goście, którzy mają zamiar przedłużyć swój pobyt w hotelu uprzejmie proszeni są o zgłoszenie tego faktu w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajęcia pokoju. Rezerwacje mogą być przedłużane w ramach dostępności wolnych miejsc.

4/ Jeśli Gość nie przekaże pracownikom recepcji informacji o zamiarze przedłużenia pobytu, Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gościa i zdeponowania ich w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej.

5/ Osoby odwiedzające Gości hotelowych po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w recepcji na podstawie dowodu tożsamości.

6/ Połączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach 7:00-22:00. Jeśli życzą sobie Państwo, aby rozmowy były łączone także w innych godzinach, prosimy o pozostawienie odpowiedniej informacji na recepcji.

7/ Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 7:00-15:30. Jeśli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, to prosimy o wywieszenie na zewnętrznej klamce drzwi zawieszki "Proszę nie przeszkadzać".

8/ Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie znajdującym się w pokoju lub w depozycie w recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza sejfem hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.

9/ Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienie lub usługę.

10/ Wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom recepcji. Gość hotelowy  ponosi odpowiedzialność za powstałe z jego winy (lub z winy osób go odwiedzających) szkody i uszkodzenia elementów wyposażenia hotelu.

11/ Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia hotelu, a mogą być źródłem zagrożenia pożarem.

12/ Na terenie hotelu, w tym w pokojach hotelowych i na balkonach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu  i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych (w tym także papierosów elektronicznych). Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500,00 PLN.

13/ Opuszczając każdorazowo pokój należy upewnić się czy drzwi oraz okna zostały prawidłowo zamknięte.

Informacja o danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych gości hotelowych jest GSH  Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J z siedzibą w Krakowie, ul. J. Lea 202 A wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000876770 (dalej Hotel).

2. Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
a. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do Hotelu,
b. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
c. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych. W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.

3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.

4/  Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
a. Spółkom należącym do sieci Q Hotel tj. Radzikowskiego Q Hotel Sp. o.o. Sp.J, KRS nr 0000873278, Katowice Q Hotel Sp z o.o. Sp.J, KRS nr 0000874830, Wrocław Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J, KRS nr 0000872845, Wygrana Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000873272, Wrocław Bielany Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000873238 oraz spółce świadczącej usługi zarządzania tj. Main Q Hotel Sp. z o.o., KRS nr 0000766328
b. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie inf.,
c. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
d. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki,
e. kancelariom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5/  Czas przetwarzania danych osobowych:
a. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
b. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
c. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

6/  Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres e-mail grandrugdansk@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

7/  Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8/  Hotel nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.

9/  Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

10/  Hotel podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania. Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, które hotel pozyskał w związku z świadczeniem na rzecz Gościa usług hotelarskich.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij