Tło bannera

Q Hotel Plus Wrocław Bielany Informator | Regulamin
Informacja o danych osobowych

Informator i regulamin hotelu


§ 1
ZAKRES PRZEDMIOTOWY
 

1/ Regulamin niniejszy określa zasady świadczenia usług przez Q Hotel Plus Wrocław Bielany (dalej Hotel), zasady odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu, jak również zakres usług oferowanych przez Hotel (dalej Regulamin).

2/ Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu i korzystające
z jego usług na podstawie zawartej z Hotelem umowy.

3/ Po przybyciu do Hotelu Gość jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem. Fakt zapoznania się z Regulaminem Gość poświadcza podpisując oświadczenie na karcie pobytu
i od tej chwili Gość jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Regulaminu. 

 

§ 2 
DOBA HOTELOWA I JEJ PRZEDŁUŻENIE

1/ Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00
i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Śniadanie serwowane jest w Restauracji
w tygodniu od 6:00 do 10:00, w weekend od 7:00 do 11:00. Restauracja jest czynna od 12:00 do 23:00. Bar jest czynny od 12:00 do 01:00.

2/ W przypadku opuszczenia Hotelu przez Gościa przed upływem doby hotelowej, pokój może zostać zarezerwowany przez inną osobę trzecią na pozostałą część doby hotelowej.

3/ Osoba niepełnoletnia nie może wynająć pokoju.

4/ Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji lub przedłużenia pobytu Gościa 
w Hotelu, w szczególności w przypadku nieprzestrzegania przez Gościa Regulaminu, braku dostępności pokoi w Hotelu lub nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt, agresywnego zachowania Gościa w sferze werbalnej lub fizycznej, jak również w sytuacji, gdy Gość znajduję się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środków odurzających albo sposób zachowania Gościa na to wskazuje. 
 

§ 3 
REZERWACJA I REJESTRACJA W HOTELU

1/ Szczegółowe warunki rezerwacji wynikają z aktualnej oferty Hotelu. Informacje, wskazane w zd. 1, są przekazywane najpóźniej w momencie dokonywania rezerwacji. Hotel oraz Gość mogą ustalić odmienne warunki rezerwacji od wynikających z niniejszego Regulaminu. W takim wypadku ustalenia Hotelu oraz Gościa mają pierwszeństwo przed postanowieniami Regulaminu. 

2/ Na potrzeby niniejszego Regulaminu przez preautoryzację karty płatniczej rozumie się czasowe zablokowanie środków pieniężnych na karcie płatniczej Gościa na poczet przyszłych należności za usługi Hotelu oraz innych świadczeń pieniężnych, określonych w Regulaminie. 

3/ Rezerwacje dzielą się na gwarantowane oraz niegwarantowane. W celu dokonania rezerwacji gwarantowanej Gość zobowiązany jest podać numer karty płatniczej (umożliwiającej dokonanie preautoryzacji) wraz z datą ważności lub dokonać zapłaty stosownej zaliczki. Wszystkie pozostałe rezerwacje są niegwarantowane. 

4/ Możliwe jest bezkosztowe odwołanie rezerwacji gwarantowanej do godziny 18:00 w dniu planowanej rejestracji. W przypadku nieodwołania rezerwacji gwarantowanej do godziny 18:00 w dniu planowanej rejestracji, Gość zobowiązany jest do zapłaty za pierwszą dobę rezerwacji, która to kwota zostanie automatycznie zainkasowana z karty płatniczej lub zaliczki uiszczonej w innej formie tytułem odszkodowania, o czym Gość jest informowany podczas dokonywania rezerwacji oraz w zwrotnym potwierdzeniu rezerwacji. 

5/ W przypadku, gdy pobyt w Hotelu został opłacony przez Gościa kartą płatniczą lub udostępnił on dane karty płatniczej, Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia ww. karty płatniczej, tytułem zapłaty za dodatkowe usługi wyświadczone przez Hotel, które nie zostały opłacone przez Gościa w momencie opuszczenia przez niego Hotelu. Zastrzeżenie wskazane w zd. 1 powyżej dotyczy także sytuacji, gdy pomimo wezwania do uiszczenia zapłaty 
za wyświadczone usługi, Gość uchyla się od regulowania należności. 

6/ Po przybyciu do Hotelu, Gość jest zobowiązany do dokonania rejestracji poprzez wypełnienie w recepcji Hotelu karty pobytu. W przypadku, gdy w pokoju będzie przebywała więcej niż jedna osoba, wszyscy Goście są zobowiązani do wypełnienia karty pobytu. Dane osobowe wpisane przez Gościa na karcie pobytu są wymagane przez Hotel do celów wykonania usług hotelowych. Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy procesie rejestracji ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport, karta pobytu, karta tożsamości, książeczka żeglarska, książeczka wojskowa) potwierdzający tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu lub okazania go w sposób uniemożliwiający identyfikację Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju. 

7/ Chęć dostania faktury za usługi Hotelowe, Gość powinien zgłosić przed dokonaniem płatności, wypełniając odpowiednią rubrykę na karcie pobytu. 

8/ Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej przy rezerwacji gwarantowanej. W przypadku, gdy Gość odmówi dokonania preautoryzacji karty płatniczej albo nie jest możliwe dokonanie preautoryzacji posiadanej przez Gościa karty płatniczej, Hotel zastrzega sobie możliwość zażądania płatności z góry za pobyt Gościa lub anulowania rezerwacji. W przypadku przedłużania pobytu postanowienia zd. 1 – 2 stosuje się odpowiednio. 

9/ Hotel zastrzega sobie również prawo do pobrania depozytu gotówkowego na poczet dokonania zniszczeń asortymentu pokoju lub/i przestrzeni ogólnodostępnej. Kwota depozytu wynosi 900 zł za jeden dzień trwania pobytu. W przypadku odmowy wpłaty depozytu, Hotel ma możliwość dokonania anulacji rezerwacji. 

10/ W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Hotel jest uprawniony do zatrzymania opłaty za dana dobę hotelową. 

11/ Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu narusza regulamin, wyrządza szkodę w mieniu obiektu bądź innych Gości lub też w inny sposób zakłóca pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
 

§ 4 
POKÓJ HOTELOWY I PRZESTRZEN OGÓLNODOSTĘPNA

1/ W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00. W godzinach ciszy nocnej Goście zobowiązani są uszanować wypoczynek pozostałych osób korzystających z usług Hotelu. Za jej naruszenie obowiązuje kara w wysokości 500 PLN. Hotel zastrzega sobie prawo pobrać wyższą opłatę w przypadku poniesienia dodatkowych kosztów pośrednich związanych z zakłóceniem ciszy (np. rabat dla innych Gości).

2/ Zabronione jest podnajmowanie pokoi przez Gości osobom trzecim, jak również zamieszkiwanie lub przebywanie większej ilości osób w pokoju hotelowym niż przewidziana przez Hotel na dany pokój. 

3/ Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokojach Gości tylko do godziny 22:00. Po tej godzinie wymagany jest kontakt z Recepcją oraz meldunek kolejnej osoby co może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty zgodnej z cennikiem hotelowym. 

4/ W przypadku utraty karty do pokoju w trakcie pobytu, Recepcjonista ma obowiązek zweryfikować tożsamość Gościa na podstawie dowodu tożsamości. 

5/ Życzenie późniejszego wymeldowania lub przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 dnia następnego. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. 

6/ W przypadku gdy Gość nie wyniesie swoich rzeczy z pokoju do końca doby hotelowej bez uprzedniego poinformowania Recepcji o zamiarze późniejszego wymeldowania lub przedłużenia pobytu, Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego ich przeniesienia i zdeponowania w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej. 

7/ W przypadku gdy Gość chce przekazać swój pokój osobie trzeciej, musi o tym poinformować Recepcję. Taka osoba powinna zgłosić się na recepcje i zameldować się w Hotelu. 

8/ Hotel zastrzega sobie prawo wejścia pracowników Hotelu, w asyście ochrony Hotelu lub Policji, do pokoju wynajmowanego przez Gościa, w nadzwyczajnych sytuacjach, takich jak w szczególności: zalanie; zagrożenie pożarowe; naganne zachowania Gościa; podejrzenie popełnienia lub próby popełnienia przez Gościa przestępstwa lub wykroczenia; stwierdzenie przez obsługę Hotelu, że Gość lub osoba trzecia znajduje się w stanie zagrażającym jego życiu lub zdrowiu.

9/ Zabrania się przechowywania w pokoju broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, narkotyków oraz innych niebezpiecznych bądź zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa przedmiotów lub substancji. 

10/ Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia Hotelu, a mogących stanowić źródło zagrożenia pożarem. 

11/ Opuszczając każdorazowo pokój, Gość jest zobowiązany do wyłączenia wszelkich urządzeń elektrycznych, zamknięcia okien, zgaszenia światła oraz zakręcenia kranów w łazience. 

12/ Z uwagi na ochronę danych osobowych, przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane przez okres 6 miesięcy. Obiekt nie przechowuje artykułów żywnościowych, napoi, lekarstw oraz kosmetyków pozostawionych w pokoju po pobycie Gościa.


§ 5 
ZWIERZĘTA W HOTELU

1/ W pokoju hotelowym Gość może przechowywać jedynie zwierzęta domowe, po uzyskaniu uprzedniej zgody Hotelu. Zwierzę powinno być przechowywane w sposób niezakłócający pobytu innych Gości oraz pracy pracowników Hotelu, w tym służb sprzątających, w szczególności przy wykorzystaniu kagańców, smyczy, klatek lub innych stosownych przyrządów. Gość ma obowiązek tak przechowywać zwierzę aby nie uszkodziło, żadnego wyposażenia pokoju i odpowiada on za ewentualne szkody. Zabronione jest pozostawienie zwierząt bez nadzoru Gościa w pomieszczeniach ogólnodostępnych. 

2/ Warunkiem wniesienia zwierzęcia jest dostępność pokoju, w którym może ono przebywać. Za przechowywanie ww. zwierząt w Hotelu Gość uiści odpowiednia opłatę w wysokości 70 PLN za każdą dobę trwania pobytu. O posiadaniu zwierzęcia Gość powinien powiadomić pracownika recepcji Hotelu w momencie rezerwacji lub telefonicznie przed przybyciem do Hotelu. 

3/ Za naruszenie § 4 pkt 7 i braku zgłoszenia przez Gościa w recepcji hotelu wniesienia zwierzęcia do wynajmowanego pokoju hotelowego, Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty w wysokości 350 PLN.

4/ Obowiązkiem Gościa jest zgłoszenie przed przyjazdem do hotelu informacji, iż ten podróżuje z psem uznawanym za rasę agresywną. Hotel w ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).

5/ Dla właścicieli psów o masie powyżej 4 kg, bezwzględnym obowiązkiem jest aby w przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzę to nosiło kaganiec oraz aby było na smyczy.

6/ Podczas procesu zameldowania, od obsługi recepcji, Gość otrzymuje specjalną czerwoną zawieszkę informującą dział sprzątania o zwierzęciu w pokoju. Gość ten, zobowiązany jest do powieszenie ww. zawieszki na zewnętrznej części klamki drzwi pokoju. 

7/ Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę jest niemożliwe. Serwis może odbyć się tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie z Recepcją i opuszczeniem pokoju przez Gościa i zwierzę. 

8/ Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień zwierzęcia i okazać ją na prośbę personelu.

9/ Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych.

10/ Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu. W przypadku gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że w pokoju przebywa zwierzę nie zgłoszone podczas zameldowania w Recepcji hotelu, pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Recepcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
 

§ 6 
PARKING

1/ Parking hotelu jest monitorowany oraz czynny całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

2/ Parking podziemny przeznaczony jest dla samochodów osobowych o wysokości do  2,00 m. 

3/ Na terenie parkingu obowiązują powszechne zasady ruchu drogowego. Kierujący ma obowiązek przestrzegać zasad określonych znakami poziomymi i pionowymi. Na terenie hotelu i parkingu obowiązuje prędkość maksymalna 5 km/h.

4/ Korzystający z parkingu jest uprawniony do parkowania na dowolnym, nie objętym rezerwacją miejscu parkingowym.

5/ Zgodnie z kodeksem drogowym korzystający z parkingu proszony jest o ograniczenie czasu pracy silnika samochodowego podczas postoju do niezbędnego minimum.

6/ Pobranie biletu płatniczego przy wjeździe jest jednoznaczne z akceptacją zasad korzystania z parkingu oraz akceptacją cennika parkingu (pkt. 17).

7/ Na terenie parkingu znajdują się miejsca parkingowe z możliwością ładowania aut elektrycznych, które podlegają obowiązkowej rezerwacji oraz cennikowi dostępnemu w recepcji hotelu.

8/ Pojazd pozostawiony na parkingu przez gości musi być należycie zabezpieczony, tj. musi mieć wyłączony silnik, musi mieć wyłączone światła oraz inne odbiorniki prądu za wyjątkiem zabezpieczeń alarmowych, musi mieć zamknięte okna i drzwi, musi pozostać na hamulcu ręcznym.

9/ Na terenie parkingu obowiązuje zakaz: spożywania alkoholu, palenia tytoniu, mycia i sprzątania pojazdów.

10/ Dzieci mogą przebywać na terenie parkingu tylko i wyłącznie pod nadzorem dorosłych.

11/ Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody pojazdów powstałe na skutek:

  •  rażącego naruszenia zasad bezpieczeństwa ogólnego i przeciwpożarowego przez osobę korzystającą z parkingu,
  • przestępstwa lub wykroczenia dokonanego przez korzystającego z parkingu,
  • uszkodzeń powstałych przed wprowadzeniem pojazdu na parking, w tym zarysowań, stłuczek przy wjeździe do garażu (stosowne znaki z ograniczeniem prędkości i wysokości oraz ostrzegawcze na wjeździe),
  • braku zabezpieczenia lub nienależytego zabezpieczenia pojazdu,
  • kierowania pojazdem przez właściciela lub osobę uprawnioną przez niego w stanie nietrzeźwości, pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających,
  • kradzieży pozostawionych w pojeździe: rzeczy wartościowych, gotówki, papierów wartościowych, dokumentów itp.,
  • uszkodzenia pojazdu w trakcie manewrowania,
  • szkód objętych obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym,
  • kradzieży pojazdu oraz pozostawionych w nim rzeczy, jak również kradzieży dodatkowego wyposażenia pojazdu,
  • zdarzeń losowych niezwiązanych z działalnością hotelu bądź celowym działaniem lub zaniechaniem hotelu,
  • działania sił wyższych takich jak: pożar, strajki, rozruchy, działania terrorystyczne itp.

12/ Hotel może odmówić przyjęcia pojazdu na parking w przypadku: braku wolnych miejsc parkingowych oraz złego stanu technicznego pojazdu.

13/ W przypadku braku wolnych miejsc parkingowych parkujący zobowiązany jest do opuszczenia parkingu w ciągu 15 minut od momentu wjazdu w celu uniknięcia kosztów postoju oraz udrożnienia ruchu i przemieszczania się ew. aut już zaparkowanych.

14/ Goście hotelowi mają obowiązek opuszczenia parkingu do godziny 12:00 w dniu wyjazdu po zakończeniu doby hotelowej. w przypadku przedłużenia postoju po godzinie 12.00 dobę uznaje się za rozpoczętą.

15/ Przy opuszczaniu parkingu, parkujący zobowiązany jest do dokonania należnej opłaty za korzystanie z postoju. Opłat parkingowych można dokonywać w recepcji. Podstawą do naliczenia opłaty jest posiadanie biletu parkingowego.

16/ W przypadku zagubienia biletu parkingowego korzystający zobowiązany jest zgłosić ten fakt na recepcji, dokonać stosownych opłat za korzystanie z parkingu zgodnie z czasem użytkowania oraz opłacić kwotę 50,00 PLN za zgubiony bilet.

17/ Cennik parkingu Q Hotel Plus Wrocław Bielany

  • motocykl - 50,00 PLN / doba
  • samochód osobowy - 50,00 PLN / doba
  • samochód osobowy z przyczepą - 130,00 PLN / doba
  • bus do 3,5 t / bus do 9 osób / kamper / przyczepa - 80,00 PLN / doba
  • bus lub kamper wraz z przyczepą - 160,00 PLN / doba
  • autobus lub ciężarówka - 160,00 PLN / doba
  • ładowanie auta elektrycznego - 50,00 PLN


§ 7 
USŁUGI

1/ Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję. 

2/ Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane 
w zamkniętym sejfie znajdującym się w pokoju lub w depozycie w Recepcji. Niemniej jednak, Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia rzeczy do depozytu, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu Hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca. 

3/ Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do Hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność Hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu Recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu Hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca. 

4/ Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00-18:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszanie na drzwiach tabliczki z napisem „Proszę nie przeszkadzać”. 


§ 8 
WYREJESTROWANIE SIĘ Z HOTELU

1/ W czasie wyrejestrowania się Gość jest zobowiązany zwrócić kartę magnetyczną do pokoju hotelowego, z którego korzystał w czasie pobytu. 


§ 9 
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1/ Goście Hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. Usługi minibaru są dodatkowo płatne a cennik jest dostępny w pokoju. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienie lub usługę.

2/ Wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom Recepcji. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą równoważącą koszt usunięcia, bądź naprawy szkody powstałej z jego winy (lub z winy osób go odwiedzających lub zwierząt mu towarzyszących). 

3/ Wszystkie ponadnormatywne zabrudzenia powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom Recepcji. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości opłatą dodatkową w wysokości minimum 400 PLN wynikającą z usługi sprzątania nie objętej standardową usługą serwisową. Opłata ta może zostać zwiększona 
w przypadku gdy koszty wynikające z niestandardowej usługi serwisowej są od niej większe. 

4/ W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego Regulaminu, Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług na jego rzecz. Gość któremu odmówiono dalszego świadczenia usług, jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do wskazówek Hotelu, uregulowania należności oraz ewentualnych kosztów dokonanych przez niego zniszczeń, oraz do opuszczenia Hotelu.


§ 10
INNE REGULACJE

1/ Na terenie Hotelu, w tym w pokojach hotelowych - zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. 

Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów ozonowania pokoju w wysokości 1000 PLN.

2/ Gość, który kilkukrotnie w czasie trwania pobytu narusza § 9, pkt 1. może zostać wydalony z hotelu i bez możliwości odzyskania wpłaconych środków dla pokrycia kosztów rezerwacji pokoju hotelowego jak i dodatkowych usług. 

3/ Na terenie Hotelu panuje całkowity zakaz zażywania zabronionych środków odurzających lub substancji psychotropowych.

4/ Obiekt jest częściowo monitorowany. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione Gościom przez innych Gości hotelowych i restauracyjnych. 

 

Życzymy udanego pobytu w Q Hotel Plus Wrocław Bielany!
 


Informacja o danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych gości hotelowych jest Wrocław Bielany Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. z siedzibą w Krakowie, ul. J. Lea 202 A wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS
pod numerem 0000873238 (dalej Hotel).

2. Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
a. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do Hotelu,
b. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
c. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych. W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.

3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda
może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości
usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.

4/ Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
a. Spółkom należącym do sieci Q Hotel tj. Radzikowskiego Q Hotel Sp. o.o. Sp.J, KRS nr 0000873278, Katowice Q Hotel Sp z o.o. Sp.J, KRS nr 0000874830, Wrocław Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J, KRS nr 0000872845, GSH Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000876770, Wygrana Q Hotel Sp. z o.o. Spółka Jawna KRS: 0000873272 oraz spółce świadczącej usługi zarządzania tj. Main Q Hotel Sp. z o.o., KRS nr 0000766328,
b. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie inf.,
c. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
d. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub
przesyłki,
e. kancelariom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5/ Czas przetwarzania danych osobowych:
a. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
b. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
c. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

6/ Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres wroclawbielanyplus@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

7/ Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8/ Hotel nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.

9/ Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

10/ Hotel podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania. Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, które hotel pozyskał w związku z świadczeniem na rzecz Gościa usług hotelarskich.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij