Q Hotel Plus Wrocław
Q Hotel Kraków
Q Hotel Plus Kraków
Q Hotel Grand Cru Gdańsk
Q Hotel Plus Katowice

Aktualności

28 kwi 2020

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

W związku ze zmianami związanymi z koronawirusem SARS-CoV-2 publikujemy odpowiedzi na najczęsciej zadawane przez naszych Gości pytania.

Czy mogę zjeść śniadanie?
Tak, zgodnie z obowiązującymi w danym dniu wytycznymi Twoje śniadanie będzie serwowane do stolika lub w formie bufetu obsługiwanego przez naszych pracowników. W restauracji prosimy o zachowanie minimum 2 metrowej odległości między osobami spożywającymi posiłek. Odstęp nie dotyczy osób razem mieszkających w pokoju.

 Czy można korzystać z restauracji hotelowych i w jaki sposób?
Oczywiście możesz korzystać z naszej restauracji. Przy serwowaniu posiłków zachowywane są wszelkie środki ostrożności w tym zachowanie minimum 2 metrowej odległości między Gośćmi. Odstęp nie dotyczy rodzin lub osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym. Jednak na dziś menu jest ograniczone.
 
Czy można zamówić lunch na wynos?
Istnieje taka możliwość, wystarczy odpowiednio wcześniej poinformować recepcję o chęci zamówienia lunchu na wynos.

Czy przed moim przyjazdem pokój zostanie odpowiednio zdezynfekowany?
Wszystkie pokoje są starannie sprzątane, dezynfekowane i ozonowane. Po wyjeździe staramy się objąć pokój jak najdłuższą kwarantanną zanim zameldujemy kolejnego Gościa. Ponadto w hotelu stale dezynfekowane są w określonych sekwencjach czasowych powierzchnie takie jak: panel z przyciskami w windzie, klamki, panel do przywołania windy za pomocą karty znajdujący się przed windą, blaty na barze oraz recepcji, fronty recepcji, a także inne powierzchnie.  

Czy mogę zarezerwować pobyt z rodziną?
Tak, od 4 maja nasze hotele otwierają się dla wszystkich Gości. Zapraszamy do rezerwacji pobytu bezpośrednio na naszej stronie z kodem QH15 zyskując 15%.


Co robi personel by zachować bezpieczeństwo podczas pracy i kontaktu z Gościem?
Przed przystąpieniem do pracy nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury oraz zakłada maski oraz rękawiczki ochronne. Zmodyfikowaliśmy również procesy i zadania, by zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami zapewniając im maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkowo w czasie prywatnym stara się unikać zbędnych kontaktów.


Czy w hotelu muszę przemieszczać się w maseczce?
Tak, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami na dzień dzisiejszy prosimy, abyś miał swoją maseczkę i poruszał się w niej w przestrzeniach wspólnych.


Czy można odbyć kwarantannę w hotelu?
Niestety nie, po przyjeździe poprosimy Cię o wypełnienie ankiety na temat Twojego stanu zdrowia. Jeśli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać. Jeśli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy zrezygnuj z przyjazdu, gdyż nie będziemy mogli Cię ugościć.

Czy mogę korzystać ze strefy fitness?
Zgodnie z obowiązującymi zaleceniami strefa fitness na dzień dzisiejszy jest zamknięta.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij