Q Hotel Plus Wrocław
Q Hotel Kraków
Q Hotel Plus Kraków
Q Hotel Grand Cru Gdańsk
Q Hotel Plus Katowice

Aktualności

24 kwi 2020

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Drogi Gościu,
Najwyższym priorytetem sieci Q Hotel jest zdrowie i bezpieczeństwo Gości i pracowników, dlatego chcielibyśmy zapoznać Cię z naszymi działaniami w związku z koronawirusem SARS-CoV-2. Zasady te obowiązują na dzień dzisiejszy, prosimy, abyś miał na uwadze, że mogą one się zmienić do czasu Twojego przyjazdu.
 
1. Po przyjeździe poprosimy Cię o wypełnienie ankiety na temat Twojego stanu zdrowia. Jeśli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać. Jeśli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy zrezygnuj z przyjazdu, gdyż nie będziemy mogli Cię ugościć.
2. Prosimy, abyś miał swoją maseczkę i poruszał się w niej w przestrzeniach wspólnych.
3. Podczas Twojego pobytu pokój nie będzie sprzątany. W przypadku kiedy będziesz chciał wymienić ręczniki czy pościel oczywiście zostanie Ci to umożliwione.
4. Z Twojego pokoju zostaną usunięte: asortyment minibaru, dodatkowe poduszki czy narzuta na łóżko.
5. Twój pokój zostanie posprzątany dopiero dzień lub dwa po Twoim wyjeździe.
6. Po sprzątaniu pokoje zostaną zdezynfekowane oraz ozonowane.
7. Po wyjeździe staramy się objąć pokój jak najdłuższą kwarantanną zanim zameldujemy kolejnego Gościa.
8. Sieć Q Hotel od zawsze pracowała z dużymi podmiotami będącymi specjalistami w dziedzinie higienicznego bezpieczeństwa. Dzięki wsparciu naszych doświadczonych partnerów takich jak Ecolab jesteśmy w stanie zapewnić Ci bezpieczną usługę w postaci sprzątania oraz dezynfekcji.
9. W niektórych okresach może się zdarzyć, że przed opuszczeniem pokoju zostaniesz poproszony o spakowanie swojego kompletu pościeli do specjalnie przygotowanego worka.
10. Akcesoria takie jak zestaw do parzenia kawy lub herbaty, pilot do telewizora czy czajnik są dezynfekowane ze zwiększoną niż zazwyczaj starannością.
11. W hotelu stale dezynfekowane są w określonych sekwencjach czasowych powierzchnie takie jak: panel z przyciskami w windzie, klamki, panel do przywołania windy za pomocą karty znajdujący się przed windą, blaty na barze oraz recepcji, fronty recepcji, a także inne powierzchnie.  
12. Przed przystąpieniem do pracy nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury oraz zakłada maski oraz rękawiczki ochronne. Zmodyfikowaliśmy również procesy i zadania, by zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami zapewniając im maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkowo w czasie prywatnym personel stara się unikać zbędnych kontaktów.
13. Płyn do dezynfekcji jest dostępny w wielu miejscach w hotelu dla Gości oraz pracowników.
14. Twoje śniadanie będzie serwowane w przestrzeni restauracji przy zachowaniu minimum 2 metrowej odległości między osobami spożywającymi posiłek. Odstęp nie dotyczy osób razem mieszkających w pokoju.
15. Możesz bezpiecznie korzystać z naszej hotelowej restauracji. Serwowanie posiłków odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności w tym zachowania minimum 2 metrowej odległości między Gośćmi. Odstęp nie dotyczy rodzin lub osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym.

 
Na co dzień to naszą rolą jest spełnianie wszystkich Twoich oczekiwań, jednak w tym szczególnym czasie jesteśmy zmuszeni prosić Cię o większą współpracę i wyrozumiałość oraz poszanowanie powyższych zasad.
Dziękujemy za to, że jesteś z nami.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij