Hintergrund des Banners

Informator | Regulamin
Informacja o danych osobowych

Informator hotelowy

Serdecznie witamy w Q Hotel Plus Katowice.
Nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania pobytu!
Jesteśmy zaszczyceni, że wybrali Państwo nasz Hotel. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy następujące udogodnienia. W przypadku braku informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z naszą Recepcją. 

 

INFORMACJE OGÓLNE 

ZAMELDOWANIE / WYMELDOWANIE
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia.

PRZYJMOWANIE GOŚCI W HOTELU
Osoby składające wizyty Gościom hotelowym po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w Recepcji na podstawie dokumentu tożsamości.

SPRZĄTANIE POKOI
Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00 - 16:00. Jeśli nie życzą sobie Państwo, 
 aby pokój był posprzątany, prosimy o wywieszenie zawieszki „Nie przeszkadzać” na klamce po zewnętrznej stronie drzwi.

RECEPCJA
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Mogą się Państwo skontaktować z Recepcją telefonicznie, wybierając numer 100. 

ZAKAZ PALENIA
Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w Hotelu objęte są zakazem palenia. Zakaz obejmuje również e-papierosy.
W przypadku palenia w pokojach, na korytarzach i we wszystkich miejscach wspólnych zostanie naliczona opłata za odświeżanie w wysokości 500 zł.

REZERWACJE
W przypadku chęci przedłużenia swojego pobytu, prosimy o kontakt z Recepcją. 
W celu zarezerwowania pokoju w jednym z Hoteli sieci Q Hotel :
* rezerwacja telefoniczna: prosimy o wybranie nr +48 32 740 99 40
* rezerwacja on-line: zapraszamy na stronę www.qhotel.pl
 

UDOGODNIENIA W POKOJACH

WODA BUTELKOWANA
Woda butelkowana dostępna jest w pokojach hotelowych. W pokojach znajdują się 2 butelki wody o pojemności 0,33l. Informujemy, iż woda bieżąca jest zdatna do picia.

KANAŁY TELEWIZYJNE 
Poniżej przedstawiona jest kolejność dostępnych kanałów telewizyjnych:

Lp. Kanał Lp. Kanał
1. TVP 1 HD 21. TVP ABC
2. TVP 2 HD 22. TVP HISTORIA
3. TVP Katowice 23. TVP ROZRYWKA
4. POLSAT 24. TVP KULTURA
5. TVN 25. ZDF
6. TV4 26. ZDF INFO
7. TV PULS HD                 27. ZDF NEO
8. TVN7 28. KIKA
9. TV PULS 2 29. 3 SAT
10. TV 6 30. DAS ERSTE HD
11. SUPER POLSAT 31. ARTE HD
12. ESKA TV 32. SWR BW HD
13. TTV 33. BLOOMBERG EUROPEAN
14. POLO TV 34. FRANCE 24 (FR)
15. ANTENA HD 35. FRANCE 24 (ENG)
16. TV TRWAM 36. EURONEWS ENGLISH HD
17. STOPKLATKA 37. TRT WORLD
18. FOCUS TV HD 38. NHK WORLD JPN
19. TVP INFO 39. TV5 MONDE
20. TVP SPORT HD    

 

GNIAZDKA ELEKTRYCZNE                                                                                         
Wszystkie gniazdka elektryczne nie działają, gdy karta-klucz nie jest włożona do włącznika energii, znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju. Jeśli życzą sobie Państwo 
otrzymać dodatkową kartę, w celu np. naładowania urządzenia podczas Państwa nieobecności, prosimy o kontakt z Recepcją. 

DODATKOWE PRZYBORY TOALETOWE
Suszarka dostępna jest w łazience, a zestaw do szycia oraz przybory do czyszczenia obuwia 
w pokojach. 

INTERNET
Szybkie łącze internetowe dostępne jest we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych (Restauracja, Recepcja, sale konferencyjne, Bar). W celu połączenia się z Wi-Fi, należy pobrać na Recepcji voucher, wybrać sieć bezprzewodową „QHOTELPLUS”, a następnie podać hasło. 

Q HOTEL CLUB
Sieć Q Hotel posiada program lojalnościowy Q Hotel Club. To program przeznaczony dla stałych Gości hoteli oraz restauracji należących do sieci Q Hotel. Dołączając do programu uczestnicy otrzymują wyjątkowe oferty na pobyty w hotelach naszej sieci, specjalne zniżki na usługi restauracyjne, a także możliwość zbierania punktów i ich wymiany na dodatkowe rabaty.
Więcej informacji znajdą Panstwo na stronie internetowej https://www.qhotel.pl/club oraz udzielą jej Państwu nasi Recepcjoniści.


KOMUNIKACJA

TELEFON
Połączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach od 7:00 do 22:00. Jeżeli życzą sobie Państwo, aby rozmowy były łączone również w godzinach nocnych, prosimy o pozostawienie takiej informacji w Recepcji. 
Recepcja - nr 100
Restauracja - nr 511
Bar nr - 512
Rozmowy wychodzące - nr 0 (wyjście na zewnątrz), potem właściwy numer.
Połączenie z innymi pokojami w Hotelu – wystarczy wybrać bezpośrednio nr pokoju.
 

WYŻYWIENIE I NAPOJE

ŚNIADANIE
Śniadanie serwowane jest w Restauracji SmaQ Food & Wine w godzinach 6:30 - 10:30, w weekend i święta w godzinach 7:00 -11:00
Nasz personel może również dostarczyć śniadanie do Państwa pokoju, za dodatkową opłatą. 
Koszt usługi room service to 10 PLN. 

ZESTAW DO PARZENIA KAWY / HERBATY
Zestaw do parzenia kawy/herbaty dostępny jest w pokojach hotelowych.

RESTAURACJA
Restauracja otwarta jest w godzinach 14:00 – 22:00.
Zamówienia prosimy składać do godz. 21:30.
Oferta obejmuje dania na zimno i ciepło, szeroki wybór napoi gorących, zimnych oraz alkoholi.

BAR
Bar otwarty jest w godzinach 14:00 – 22:00 i oferuje szeroką gamę drinków i koktajli.

ROOM SERVICE
Nasz personel może Państwu dostarczyć zamówienie do pokoju w godzinach 7:00 – 22:00, 
 za dodatkową opłatą w wysokości 10 PLN. 

PRZEKĄSKI
Przekąski dostępne są w godzinach pracy Restauracji. 
Nocny room service – 22:00 – 6:00


FINANSE

SEJF
Sejfy są dostępne we wszystkich pokojach. Rzeczy wartościowe można również przechowywać w recepcyjnym sejfie.

KARTY KREDYTOWE
Honorujemy karty: MasterCard, Visa, American Express, Maestro oraz Diners.

 

SPORT, FITNESS I RELAKS

Gości hotelowych serdecznie zapraszamy do bezpłanej sali fitness na 1 piętrze, czynnej do godz. 22:00. Sala wyposażona jest w dwie bieżnie, dwa rowery i jednego wioślarza.


DATKOWE USŁUGI I UDOGODNIENIA

DODATKOWE PRZYBORY TOALETOWE
Dla Państwa pełnego komfortu i wygody, możemy nieodpłatnie udostępnić szlafrok oraz środki higieniczne.
Dysponujemy również dodatkowymi kołdrami, poduszkami, mydłem, szamponem, ręcznikami, adapterami elektrycznymi, łyżkami do butów oraz wieszakami.
Powyższe przybory i urządzenia dostępne są w Recepcji.

ŻELAZKA I DESKI DO PRASOWANIA
Żelazko i deska do prasowania dostępne są w każdym pokoju. 

USŁUGA BUDZENIA
Aby zamówić usługę budzenia, prosimy o kontakt z Recepcją.  

POMOC PRZY WNIESIENIU I PRZECHOWALNIA BAGAŻU
Na życzenie Recepcja pomoże Państwu wnieść bagaże oraz w razie potrzeby umieścić je w recepcyjnej przechowalni bagażu po wymeldowaniu (do 6 godzin).

USŁUGA PRALNICZA
W celu zamówienia usługi prania, prosimy o wypełnienie „druku pralniczego”, umieszczenie odzieży w torbie na pranie, a następnie pozostawienie w Recepcji.
Przy oddaniu prania do godz. 9:00 czysta odzież będzie do odbioru nastepnego dnia rano. Rzeczy oddane do prania do godziny 15:00 będą do odbioru następnego dnia popołudniu.
Druk pralniczy i torba na pranie dostępne są w każdym pokoju w szafie.

PARKING
Hotel dysponuje monitorowanym, niestrzeżonym, płatnym parkingiem oraz 2 miejscami postojowymi do 15 minut przed Hotelem. W przypadku zajęcia miejsc parkingowych przed hotelem przez cały czas pobytu w hotelu, Hotel ma prawo obciążyć Gościa kwotą za parking całodobowy. Aktualny cennik parkingu dostępny jest w Recepcji. 

MAPA/INFORMACJA
Mapa miasta oraz informacja o lokalnych atrakcjach dostępne są w Recepcji.

 

UDOGODNIENIA DLA BIZNESU

KSERO / FAX / DRUKOWANIE
Usługa ksero, fax oraz drukowania dostępna jest w Recepcji. Pierwsze 3 kartki druku/kopii są bezpłatne, koszt każdej kolejnej to 0,50 PLN (wydruk czarno - biały).
Koszt nadania faxem 1 strony to 2 PLN.

UDOGODNIENIA KONFERENCYJNE
Nasz Hotel posiada 2 sale, umożliwiające organizację konferencji dla 120 osób. Jeśli byliby Państwo zainteresowani zorganizowaniem spotkania biznesowego, prosimy o kontakt pod numerem: tel.: +48 32 740 99 40  lub e-mail: nantczak@qhotels.pl

ZNISZCZENIE MIENIA HOTELU ORAZ KRADZIEŻE
W przypadku zniszczenia mienia hotelu lub niestandardowego zabrudzenia pokoju czy części wspólnych hotelu, Hotel ma prawo żądać od Gościa pokrycia kosztów usunięcia zniszczeń i ponadstandardowego sprzątania pokoju.


SYTUACJE AWARYJNE / POŻAROWE

Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w Recepcji.
W sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z Recepcją pod nr telefonu 100.
W celu uzyskania pomocy służb właściwych (pogotowia, policji, straży pożarnej), mogą  Państwo skorzystać z awaryjnego numeru: 0 (wyście na zewnątrz), potem nr 112. 

W celu wezwania lekarza, prosimy o kontakt z Recepcją.
W przypadku zauważenia pożaru należy poinformować Recepcję pod numerem 100 i/lub uruchomić włącznik alarmu, znajdujący się na korytarzu. Następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej i udać się na miejsce zbiórki, znajdującej się przed Hotelem. Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.


UWAGI ORAZ SUGESTIE PO POBYCIE

Niezwykle cenimy sobie sugestie naszych Gości, dlatego prosimy Państwa o pozostawienie swojej opinii na stronie www.tripadvisor.com w Google oraz na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/siecqhotel/

Regulamin hotelu

1/ Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Śniadanie serwowane jest w Restauracji w tygodniu od 6:30 do 10:30, w weekend i święta od 7:00 do 11:00.

2/ Najmujący pokój Gość Hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy procesie rejestracji dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający identyfikację Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

3/ W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane wpisać samodzielnie z dowodu osobistego.

4/ Jeżeli Gość nie określa czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

5/ Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 dnia następnego. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

6/ W przypadku niepowiadomienia pracowników Recepcji o zamiarze przedłużenia pobytu Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości i zdeponowania w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej.

7/ Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba, za którą uiścił opłatę.

8/ W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny  6:00. W godzinach ciszy nocnej Goście proszeni są o uszanowanie wypoczynku innych Gości.

9/ Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokojach tylko do godziny 22:00. Po godzinie 22:00 wymagany jest kontakt z Recepcją oraz meldunek dodatkowej osoby. 

10/ Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.

11/ Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie, znajdującym się w pokoju lub w depozycie w Recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza sejfem, Hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.

12/ Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do Hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność Hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu Recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu Hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

13/ Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00-16:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszanie na drzwiach tabliczki z napisem „Proszę nie przeszkadzać”.

14/ Goście Hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienie lub usługę.

15/ Wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom Recepcji. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność za powstałe z jego winy (lub z winy osób go odwiedzających) zniszczenia urządzeń technicznych i elementów wyposażenia Hotelu.

16/ Gość powinien zawiadomić Recepcję Hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

17/ Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia Hotelu, a mogących stanowić źródło zagrożenia pożarem.

18/ Na terenie Hotelu, w tym - w pokojach hotelowych, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 1.529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów ( w tym również e-papierosów) i wyrobów tytoniowych. 

Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500 złotych.

19/ Opuszczając każdorazowo pokój należy upewnić się, czy drzwi oraz okna zostały prawidłowo zamknięte.

20/ Z uwagi na ochronę danych osobowych, przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane przez okres 6 miesięcy. Obiekt nie przechowuje artykułów żywnościowych, napoi, lekarstw oraz kosmetyków pozostawionych w pokoju po pobycie Gościa.

21/ Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu narusza regulamin, wyrządza szkodę w mieniu obiektu bądź innych Gości, lub też w inny sposób zakłóca pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.

22/ Za naruszenie ciszy nocnej w Hotelu Gości obowiązuje kara w wysokości 200 PLN.

Informacja o danych osobowych

1/ Administratorem danych osobowych gości hotelowych jest Katowice Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J z siedzibą w Krakowie, ul. J. Lea 202 A wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000874830 (dalej Hotel).

2/ Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy
o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych
przez Hotel jest:
a. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do Hotelu,
b. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
c. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.

3/ Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.

4/ Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
a. Spółkom należącym do sieci Q Hotel tj. Radzikowskiego Q Hotel Sp. o.o. Sp.J, KRS nr 0000873278, GSH Q Hotel Sp z o.o. Sp.J, KRS nr 0000876770, Wrocław Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J, KRS nr 0000872845, Wygrana Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000873272, Wrocław Bielany Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000873238 oraz spółce świadczącej usługi zarządzania tj. Main Q Hotel Sp. z o.o., KRS nr 0000766328
b. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie inf.,
c. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
d. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki,
e. kancelariom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5/ Czas przetwarzania danych osobowych:
a. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
b. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
c. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

6/ Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres e-mail katowiceplus@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
 
7/ Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8/ Hotel nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.

9/ Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

10/ Hotel podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania. Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, które hotel pozyskał w związku z świadczeniem na rzecz Gościa usług hotelarskich.

Newsletter

Melden Sie sich für unseren Newsletter an, um auf dem Laufenden zu sein!

Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen