Banner background

Informator | Regulamin
Informacja o danych osobowych

Informator hotelowy

Witamy Państwa w Q Hotel Kraków. Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz hotel na czas swojego pobytu w Krakowie! Proszę pamiętać, że nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania Państwa pobytu. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy szereg udogodnień. W przypadku braku informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z naszą Recepcją.


INFORMACJE OGÓLNE 

ZAMELDOWANIE / WYMELDOWANIE 
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia. 

PRZYJMOWANIE GOŚCI W HOTELU 
Osoby składające wizyty Gościom hotelowym proszone są o zameldowanie się w Recepcji na podstawie dokumentu tożsamości. 

SPRZĄTANIE POKOJÓW 
Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 08:00-16:00. Jeśli nie życzą sobie Państwo, aby pokój był sprzątnięty, prosimy o wywieszenie zawieszki „Nie przeszkadzać” na klamce po zewnętrznej stronie drzwi. 

RECEPCJA 
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Z Recepcją mogą Państwo skontaktować się telefonicznie wybierając numer 801. 

ZAKAZ PALENIA 
Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia. Zakaz dotyczy także papierosów elektronicznych.

REZERWACJE 
W przypadku chęci przedłużenia swojego pobytu prosimy o kontakt z Recepcją. W celu zarezerwowania pokoju w jednym z hoteli sieci Q Hotel zachęcamy do kontaktu z Recepcją lub poprzez stronę internetową www.qhotel.pl 


UDOGODNIENIA W POKOJACH 

WODA BUTELKOWA 
W pokojach hotelowych dostępna jest woda butelkowa. W pokoju znajdą Państwo 2 butelki wody o pojemności 330 ml. Informujemy także, że woda bieżąca jest zdatna do picia. 

GNIAZDKA ELEKTRYCZNE
Wszystkie gniazdka elektryczne działają, gdy karta-klucz jest włożona do wyłącznika energii znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju. Gdyby chcieli Państwo otrzymać 
dodatkową kartę w celu np. naładowania urządzenia podczas Państwa nieobecności, prosimy o kontakt z Recepcją.

DODATKOWE PRZYBORY TOALETOWE
Suszarka znajduje się w łazience. W pokojach znajdują się także zestawy do szycia
oraz przybory do czyszczenia obuwia.

KANAŁY TELEWIZYJNE
Poniżej przedstawiona jest kolejność dostępnych kanałów telewizyjnych:

Lp.    Kanał Lp.     Kanał
1. TVP 1 12. PULS HD
2. TVP 2 13. PULS 2 HD
3. TVP 3 14. ESKA TV
4. TVP Info 15. Bloomberg European
5. TVP Historia 16. FRANCE 24 HD EU
6. TVP Sport 17. FRANCE 24 HD IN
7. Tele 5 18. TV5 MODE Europe
8. TVN HD 19. 3SAT
9. TVN7 HD 20. KIKA
10. TVP ABC 21. ZDF Info
11. POLSAT HD    


INTERNET
Szybkie łącze internetowe jest dostępne we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych (restauracja, lobby, lobby bar, recepcja, sala konferencyjna). W celu połączenia się z Wi-Fi należy wybrać sieć Q Hotel Kraków i zalogować się hasłem Internet.2023 . 


WYŻYWIENIE I NAPOJE

ŚNIADANIE
Śniadanie serwowane jest w SmaQ Brasserie od poniedziałku do piątku w godzinach 06:30-10:30, a w weekendy w godzinach: 07.00-11.00. Nasz personel może również dostarczyć śniadanie do Państwa pokoju za dodatkową opłatą. Koszt usługi Room Service to 10,00 PLN.

ZESTAW DO PARZENIA KAWY I HERBATY
W pokojach hotelowych dostępny jest zestaw do parzenia kawy i herbaty.

RESTAURACJA SMAQ BRASSERIE
Restauracja otwarta jest w godzinach 13.00-21.30.
Oferta obejmuje dania na zimno i ciepło, szeroki wybór napojów gorących i zimnych oraz alkoholi. Z pełnym menu mogą zapoznać się Państwo na naszej stronie internetowej. 

LOBBY BAR
Lobby Bar otwarty jest w godzinach 13.00-22.00 i oferuje szeroką gamę drinków i koktajli, a także przekąski.

ROOM SERVICE
Dodatkowa opłata za usługę Room Service wynosi 10,00 PLN. Menu znajduje się w pokoju.

PRZEKĄSKI
Przekąski są dostępne w Restauracji w godzinach jej pracy. 


FINANSE

SEJF
Sejfy są dostępne w każdym pokoju. Istnieje również możliwość skorzystania z sejfu w Recepcji. Radzimy Państwu przechowywać wartościowe rzeczy w sejfie.

KARTY KREDYTOWE
W hotelu mogą Państwo płacić kartami: MasterCard, Visa, American Express, 
Maestro, Diners Club a także Blikiem.


DODATKOWE USŁUGI I UDOGODNIENIA

DODATKOWE PRZYBORY TOALETOWE
Dla Państwa pełnego komfortu i wygody oferujemy do nabycia w Recepcji:
szczoteczki do zębów (w cenie 5.00 PLN / sztuka),
maszynki do golenia z kremem (w cenie 5.00 PLN / sztuka).
Ponadto dysponujemy również dodatkowymi poduszkami, kołdrami, mydłem, szamponem, ręcznikami, a także możemy wypożyczyć adapter elektryczny, farelkę lub wiatrak. 
O wszystkie wyżej wymienione rzeczy prosimy pytać na Recepcji

ŻELAZKA I DESKI DO PRASOWANIA
W celu poprawy komfortu Państwa pobytu każdy pokój został wyposażony
w żelazko i deskę do prasowania.

USŁUGA BUDZENIA
Aby zamówić usługę budzenia prosimy o kontakt z Recepcją.

PRZECHOWALNIA BAGAŻU
W razie potrzeby po wymeldowaniu można pozostawić bagaż do przechowania. Taką chęć należy zgłosić w Recepcji.

PARKING
Hotel dysponuje monitorowanym, niestrzeżonym parkingiem naziemnym. Aktualny cennik parkingu dostępny jest w Recepcji. Regulamin korzystania z parkingu znajduje się przy wjeździe na parking oraz w Recepcji.

MAPA I INFORMACJA
Mapa miasta oraz informacje o lokalnych atrakcjach dostępne są w Recepcji.


UDOGODNIENIA DLA BIZNESU

KSERO / DRUKOWANIE
W razie potrzeby skorzystania z usługi ksero oraz drukowania prosimy udać się na Recepcję.
Pierwsze 5 kartek druku lub kopii jest bezpłatnych. Koszt każdej kolejnej to 0,50 PLN (wydruk czarno-biały).

STANOWISKO KOMPUTEROWE
Zapraszamy do skorzystania ze stanowiska komputerowego, które znajduje się obok Recepcji.  

UDOGODNIENIA KONFERENCYJNE
Nasz hotel posiada 1 salę konferencyjną, umożliwiającą organizację konferencji do 30 osób. Jeżeli byliby Państwo zainteresowani organizacją spotkania biznesowego, zapraszamy do kontaktu z działem konferencji pod numerem telefonu 12 333 41 41 lub pod adresami e-mail: acyganik@qhotels.pl lub jostafin@qhotels.pl


SYTUACJE AWARYJNE (POŻAROWE, MEDYCZNE)

Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w Recepcji. 
W sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z Recepcją pod nr telefonu 801. 
W celu uzyskania pomocy służb właściwych (pogotowia, policji, straży pożarnej), mogą Państwo skorzystać z awaryjnego numeru: 0 (wyście na zewnątrz), a następnie wybrać nr 112. 
W celu wezwania lekarza prosimy o kontakt z Recepcją.
W przypadku zauważenia pożaru należy poinformować recepcję pod numerem 801 i/lub uruchomić włącznik alarmu, który znajduje się na korytarzu. Następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej 
i udać się na miejsce zbiórki, znajdujące się przed hotelem. W czasie ewakuacji proszę nie korzystać z wind. Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.


PANEL STEROWANIA TEMPERATURĄ

TRYB PRACY:

1. Wyłączony
2. Grzanie
3. Chłodzenie
4. Automatyczny

 

WENTYLATOR:

1. Szybki
2. Średni
3. Wolny
4. Automatyczny


Regulacja potencjometrem powoduje zmianę zakresu temperatury. 
Otwarcie okna powoduje wyłączenie ogrzewania i chłodzenia.

UWAGI ORAZ SUGESTIE PO POBYCIE

Niezwykle cenimy sobie sugestie naszych Gości, dlatego będziemy wdzięczni za przesłanie Państwa opinii po pobycie na adres: krakow@qhotels.pl lub pozostawienie jej na naszym fan page w serwisie Facebook: http://www.facebook.com/siecqhotel lub w serwisie TripAdvisor.

Życzymy Państwu udanego pobytu!

Regulamin hotelu

1/ Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Śniadanie serwowane jest w restauracji w tygodniu od 06.30 do 10.30, a w weekendy od 07.00-11.00.

2/  Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy procesie rejestracji dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku uniemożliwienia identyfikacji poprzez odmowę okazania dokumentu Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

3/  W karcie hotelowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis.

4/  Jeżeli Gość nie określa czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

5/  Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia następnego. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę możliwości i posiadania wolnych pokojów.

6/  W przypadku niepowiadomienia pracowników recepcji o zamiarze przedłużenia pobytu Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości i zdeponowania w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej.

7/  Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba,
za którą uiścił opłatę.

8/  W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00. W godzinach ciszy nocnej Goście proszeni są o uszanowanie wypoczynku innych Gości.

9/  Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokojach tylko do godziny 22.00.

10/  Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, 
co umożliwi personelowi Hotelu niezwłoczną reakcję.

11/  Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie, znajdującym się w pokoju lub w depozycie w recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza sejfem, Hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.

12/ Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

13/  Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00-16:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszanie na drzwiach tabliczki z napisem „Proszę nie przeszkadzać”.

14/  Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz
zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienie lub usługę.

15/  Wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom recepcji. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność za powstałe z jego winy (lub z winy osób go odwiedzających) zniszczenia urządzeń technicznych i elementów 
wyposażenia hotelu.

16/  Gość powinien zawiadomić recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu

17/  Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia hotelu, a mogą stanowić źródło zagrożenia pożarem.

18/  Na terenie hotelu, w tym w pokojach hotelowych i na balkonach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu 
i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500,00 PLN. Zakaz dotyczy także papierosów elektronicznych.

19/  Opuszczając każdorazowo pokój należy upewnić się czy drzwi oraz okna zostały prawidłowo zamknięte.

20/  Z uwagi na ochronę danych osobowych, przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane przez okres 4 miesięcy, a następnie przekazane znalazcy.
Obiekt nie przechowuje artykułów żywnościowych, alkoholi, lekarstw oraz kosmetyków pozostawionych w pokoju po pobycie Gościa.

21/  Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu narusza regulamin,
wyrządza szkodę w mieniu obiektu bądź innych Gości, lub też w inny sposób zakłóca pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.

Informacja o danych osobowych

1/ Administratorem danych osobowych gości hotelowych jest Radzikowskiego Q Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna z siedzibą w Krakowie, ul. J. Lea 202 A wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000873278 (dalej Hotel).

2/ Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy
o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych
przez Hotel jest:
a. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną
przez Hotel szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed
roszczeniami gościa w stosunku do Hotelu,
b. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
c. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.

3/ Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.

4/  Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
a. Spółkom należącym do sieci Q Hotel tj. Wygrana Q Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna, KRS nr 0000873272, Katowice Q Hotel Sp z o.o. Sp.J, KRS nr 0000874830, Wrocław Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J, KRS nr 0000872845, GSH Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000876770, Wrocław Bielany Q Hotel Sp. z o.o. Sp. J. KRS nr 0000873238 oraz spółce świadczącej usługi zarządzania tj. Main Q Hotel Sp. z o.o., KRS nr 0000766328
b. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie inf.,
c. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
d. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki,
e. kancelariom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5/ Czas przetwarzania danych osobowych:
a. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
b. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
c. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

6/  Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres krakow@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

7/  Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8/  Hotel nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.

9/  Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

10/  Hotel podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania. Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, które hotel pozyskał w związku z świadczeniem na rzecz Gościa usług hotelarskich.

Newsletter

Subscribe to our newsletter and stay up to date with us!

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close