Szczegóły stanowiska

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do naszego czterogwiazdkowego hotelu w samym sercu Gdańska poszukujemy osób na stanowisko Recepcjonista.

Oczekiwania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra znajomości języka angielskiego, dodatkowa znajomość innego języka mile widziana, 
  • gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym 7.00-19.00 oraz 19.00 -7.00,
  • umiejętności nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  • miła aparycja,
  • dobra organizacja pracy, 
  • doświadczenie na stanowisku pracy w recepcji mile widziane, ale nie jest warunkiem koniecznym.

Obowiązki:

  • obsługa gości hotelu w zakresie meldowania,
  • dokonywanie rezerwacji,
  • aktywna sprzedaż pokoi hotelowych,
  • udzielanie informacji związanych z pobytem,
  • współpraca z pozostałymi działami hotelu.

Oferujemy:

  • stałą i stabilnąpracę,
  • przyjazną atmosferę,
  • niezbędne szkolenia,
  • pracę w gronie specjalistów,
  • możliwość rozwoju,
  • posiłek pracowniczy,
  • atrakcyjny system premiowania,

Prosimy o wysyłanie CV pod adres mailowy rekrutacja@hotelgrandcru.pl, w temacie proszę wpisać nr ref. GC-REC.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji poniższej kaluzuli:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

Administratorem Twoich danych osobowych jest GSH Q Hotel sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Krakowie, ul. Lea 202 A wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS za numerem 0000381727 (dalej Hotel). Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Ponadto, Hotel przetwarza Twoje dane osobowe gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Tobie i osobom przebywającym na terenie Hotelu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora. Hotel przekazuje Twoje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: Q Hotel sp. z o.o. sp.k.  - świadczącej usługi zarządzania, firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Twoje dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi przeprowadzenie procesu rekrutacji. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu.  Ponadto, Hotel udostępnia adres grandcrugdansk@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych ( w tym złożyć oświadczenie o wycofaniu zgody). Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Hotel nie zamierza przekazywać Twoich danych osobowych poza obszar EOG.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij